9 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: mikaela

Ska bli roligt att följa din blogg och London!:)

Svar: Kul att du läser min blogg! Jag har läst din ett tag nu och du verkar ha det bra:) jätteroligt att du uppdatera ofta,sånt ska man uppmuntra(;
Beatrice

2012-08-26 @ 18:32:24
URL: http://livingthefrenchlife.blogg.se
Postat av: Frida - Au Pair i London

Hej! Även jag tycker det ska bli kul att följa din blogg :) Vi kan ju kanske ses i London någon gång, jag åker dit den 16 september... Såg att du gick till kyrkan, är du kristen? Det är nämligen jag ;)

Svar: Hej Frida! Jag blir så glad när jag får en kommentar,alltid roligt att veta vilka som kikar in på bloggen :) jag hittade din blogg för någon vecka sen,jättehärlig blogg! Åh vad glad jag blir att höra att du också är kristen!! Då kanske vi kan mötas upp någon gång i London och gå tillsammans till Svenska kyrkan,det skulle vara roligt att se hur den är :)
Beatrice

2012-08-26 @ 22:13:48
URL: http://fridaslondon.blogg.se/
Postat av: Frida - Au Pair i London

Ja det är så kul att få kommentarer :) Tack så mycket, vad glad jag blir! Din blogg är väldigt fin! Vi kan absolut gå till Svenska kyrkan! De har ju "Ung i London" med så man kan träffa massa nya vänner :) Ha det bra!

Svar: Det skulle vara jätteroligt att gå på! Vi får höras igen när båda är på plats så får du guida runt mig i London :) Ha det gott och lycka till med alla förberedelser och själva resan! Ser fram emot att träffa dig i London =)
Beatrice

2012-08-27 @ 09:25:25
URL: http://fridaslondon.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback