God Jul!


Kommentarer
Postat av: JULIA

Åh åh åh!!! Så otroligt roligt! Du kommer ha världens bästa år! Eftersom du börjar så sent, antar jag att det kanske blir Götabro? Eller? Om du ska bo på internat blir jag sååå avundsjuk! Jag saknar mitt bibelskole och internatår varje dag. Gud är verkligen finurlig han! Lycka till!

Svar: Det stämmer bra,det blir Götabro i en termin! Otroligt spännande ska det bli men också nervösr,jag har ingen aning om vad som väntar. Men kanske är också det en del av det hela,utan utmaning-ingen utveckling! Jag läste att du är tillbaka i England nu och jag önskar dig ett Gott Nytt År och att du ska känna att den här tiden blir en bra avslutning på din au pair-tid! Att vara au pair är inte lätt på en fläck,du gör verkligen ett hästjobb där borta-glöm inte det!!
Beatrice

2012-12-28 @ 23:21:23
URL: http://jerlandsson.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback