Dagen före Dagen med stort D


Kommentarer
Postat av: Madde

Hlälp vad fort tiden går!!! Stort lycka till å va rädd om dig. Ska bli jättekul att följa dig alla dina äventyr på bloggen. :) kramkram *lyckospark

Svar: Ja tiden går vääldigt fort just nu!! Ganska skrämmande...Kul att du kommer att läsa bloggen,och du får väl ta med dig mannen din och komma och hälsa på-Primark väntar på dig...
Beatrice

2012-09-03 @ 12:05:38
Postat av: Anna

Kul att du vill läsa vidare om mina äventyr;)
Ja men vi kan ju kanske hitta på något :D Hade varit kul med tanke på att vi pratats lite innan liksom :) Jag hoppas verkligen du kommer få sjukt roligt här, jag trivs jätte bra och nu hittar jag själv i område jag bor i och bara en sådan sak känns helt otrolig för att vara jag liksom! :D Kram!

Svar: Det skulle vara jätteroligt! Jag hoppas också att jag kommer att trivas,och testar jag inte så får jag aldrig veta :) Ha det bäst!
Beatrice

2012-09-03 @ 12:58:22
URL: http://forestman.blogg.se
Postat av: Mikaela - i Frankrike

lycka till med allt inför avresan!!!:)

Svar: Tusen tack!! Det börjar bli lite nervöst nu...
Beatrice

2012-09-03 @ 13:25:11
URL: http://livingthefrenchlife.blogg.se
Postat av: Lina

Vad spännande att du åker i morgon!! :D vi kommer förstås att sakna dig här hemma, men tänk vad kul du kommer ha det och vad mycket du kommer att få uppleva! :) Vi får se till att skypa så fort du kommit på plats så jag får se och höra hur du har det.

Trevlig resa i morgon och var rädd om dig! Kram!

Svar: Tusen tack Lina!! Jag hör av mig så fort jag har fått ordning på internet så ska vi skypa :)
Ha det toppen här hemma och sköt om dig! Stor kram till Dig
Beatrice

2012-09-03 @ 18:57:25
Postat av: Sara

Åh, vad roligt det är att läsa din blogg! Jag har nu läst alla dina inlägg och jag själv har bara blivit ännu mer peppad på att åka iväg som au-pair. Tar studenten i juni nästa år så om ett år är det förhoppningsvis min tur att åka iväg! Kommer definitivt följa din resa genom bloggen. Lycka till! :D

Svar: Vad smickrad och glad jag blir att du har läst alla inlägg!! Det är jätteroligt att du vill följa mig och min blogg,och tveka inte en sekund att bli au pair när du har tagit studenten!
Ha det gott :)
Beatrice

2012-09-04 @ 09:34:22
Postat av: Sandra

Lycka till nu!
Ska bli kul att följa dig!

Svar: Tack detsamma! :)
Beatrice

2012-09-04 @ 09:40:42
URL: http://sanndrasjobergs.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback