Fredag


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Kämpa på Gimman!
Kloka tankar..... att sätta stopp för tårarna till slut...
Fast det är ju inte så lätt...
Tror också det kommer att lätta, när allt får bli vardag...
Kom att tänka på att kyrkan har kanske någon kör Du kan börja sjunga i, där brukar nya kontakter kunna knytas... om Du nu har tid vill säga... Annars lät ju gymmet bra!
Vad gulliga de verkar i familjen!!! Kul och SKÖNT!!! Du kommer väl ihåg en viss annan Au Pairs familj.... ;/
Massa styrkekramar från Lurbergarna <3

Svar: Tack fina Kerstin för dina kommentarer!! Du har alltid något klokt och uppmuntande att säga!Ja jag tror också att sysselsättning är det bästa sättet att bota ledsamheter med. Nästa vecka ska jag höra av mig till ett stall här i närheten som söker volontärer till handikappridning :) och gymkortet ska införskaffas så fort jag har fått min engelska bankkonto,så då finns det inte längre några ursäkter för att inte träna...;)

Det slog mig verkligen vad stark E är nu när jag har kommit hit. Jag är ändå "bara" 2,5 timme hemifrån och tycker det känns långt. Men hon var väääldigt långt bort och orkade kämpa och försökte inte bara en gång,utan två! Det var modigt och starkt gjort av henne!

Ha det toppenbra i Sverige och hälsa till alla<3
Beatrice

2012-09-08 @ 02:10:42




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback