Underbaaaart


Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken jättefin blogg du har, så roligt och läsa om dina förberedelser! :) Åker själv till London ungefär samtidigt, så jag borde också ta tag i allt det där. Är så avundsjuk på din fina resväska och passfodral ^^ Väldigt härliga London bilder förresten, får mig att längta ännu mer på att snart få komma dit!

Svar: Blev jätteglad när jag såg din kommentar Louise! Det är alltid så roligt att prata med andra i samma situation,någon som förstår precis hur spännande man tycker att det här är! Haha ja jag måste nog erkänna att jag är riktigt kär i min resväska,bara går och längtar till jag får börja packa den:)
Vart i london ska du?:)
Beatrice

2012-08-08 @ 12:58:38
Postat av: Louise

Ja, eller hur! Såg att du hade ett smart system för packning, borde också fota lite saker och sen pussla ihop. Det är ju så svårt att bestämma vad som ska få komma med, helst skulle jag vilja ta med hela mitt rum! Jag ska till Putney, strax utanför London :)

Svar: Haha ja jag skulle också gärna ta med hela rummet,att packa ner 19 år i 23kg bagage är inte så lätt! Vad härligt med Putney! Vi borde mötas upp i London någon gång när vi båda anlänt:)
Beatrice

2012-08-08 @ 22:44:33
Postat av: Louise

Ja, det får vi absolut göra :D

Svar: Jag ska spara din mailadress så vi kan höras när vi båda är på plats,så styr vi upp något skoj:)
Beatrice

2012-08-10 @ 21:41:49




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback