En vecka i England


Kommentarer
Postat av: Mikaela i Frankrike

Åh vad jag känner igen mig i det du skriver!! Första veckan kunde jag inte tänka på mina föräldrar utan att tårarna forsade ned längs kinderna... Men nu är allt så mycket bättre. Säger som i tv-programmet, det blir bättre!! Första veckan är tuff, ny familj, nytt språk, ny stad, allt är nytt! Men det blir bättre, iallafall var det så för mig! Kram:)

2012-09-11 @ 20:54:37
URL: http://livingthefrenchlife.blogg.se
Postat av: Anna

Jag känner verkligen igen det där!
Jag är inne på min fjärde vecka och tårar uppstår i omgångar, ibland tar det några dagar och vissa dagar gråter jag konstant. Som igår; allt gick åt pipsvängen, så fort jag fick fritid brast allt och man känner sig värdelös bokstavligt talat. Idag pratade vi lite eftersom allt inte fungerar som det är meningen och då höll jag på att storlipa, vilket enligt mamman hade varit OK men så vill man ju inte visa sig. Det går i omgångar och många gånger tänker jag att jag vill hem, lägga mig i min egna säng, gosa med min hund eller lägga mig i mammas och pappas säng tillsammans med alla i familjen och bara ha det som det var. Vi får se hur det går! :D Ville bara säga att du inte är ensam och jag kommer säkert gråta lite till under året som går, det blir säkert jätte bra! Kram :D

2012-09-11 @ 22:20:46
URL: http://forestman.blogg.se
Postat av: Kerstin

Åhh min fina Vän!
Jag har suttit och skrivit en kommentar till Dig i nästan en timme nu och när jag sänder iväg den så hade jag missat att skriva namn och mailadress så det bara försvann.... Skrev alltså kommentaren först och klickade direkt vidare.... SÅ TYPISKT!!!
Men nu måste jag gå och lägga mig! Men det gick i alla fall ut på att stötta och peppa Dig lite i Din hemlängtan.....
Ja, ja.... Jag tänker i varje fall på Dig... Mycket!!!
Sov så gott och försök att ta kontrollen över hemlängtan så blir det nog lite lättare...
Och Bea, vi är många som både tänker och ber för Dig!
Hoppas det stöttar Dig lite när det känns tungt!
Massor av varma kramar Din Vän och Syster for ever...
Kerstin <3 <3 <3

2012-09-13 @ 00:17:50
Postat av: Louise

Åh, tack så mycket Bea, du är så gullig:D Jag hoppas det känns bra att vara hemma, njut av det! Så får vi skypa snart:) kram<3

2012-09-14 @ 15:11:40




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback