Måndagen den 17:e september 2012


Kommentarer
Postat av: Mikaela i Frankrike

Hoppas att allt "blir bra" och att beslutet som du tog känns bra! Det viktigaste är inte var man är, utan att man är... Vet inte hur jag ska sätta ord på det, men att man trivs. Att man är lycklig. Kram!

Svar: Om jag tyckte att det var känslomässigt jobbigt att vara i Engalnd så är det inget mot att komma hem,men jag antar att allt kommer ikapp mig nu. Och egentligen vet jag ju att det var rätt beslut att åka hem,men jag saknar England och det liv jag levde utanför familjen. Men det är också lätt att "försköna" något när man inte längre lever i det...Jag måste minnas att jag inte mådde bra där och att det enda jag ville var att åka hem,och nu är jag hemma! Livet är inte lätt,och det har ingen garanterat heller :)
Jag blev alldeles varm i kroppen när jag läste om hur glad din lille N blev när du kom till skolan,då vet man att man är på rätt plats! Stor kram!
Beatrice

2012-09-17 @ 21:15:47
URL: http://livingthefrenchlife.blogg.se
Postat av: Frida

Åh tack så mycket för det du skrev om mig, det betyder mycket :) Jag känner igen mig i mycket av det du känner med skillnaden att jag stannar kvar här. Jag känner dock att au pairandet inte är något för mig men har ingen plan B så stannar kvar här för tillfället. Tycker det blir bättre med tiden och jag hoppas den tiden här kan få mig att förstå vad jag vill göra med mitt liv. Hoppas du får ordning på ditt liv, jag menar kommer på vad du vill göra eller bara vad nästa steg i livet blir för man behöver inte ha allt planerat och framtiden är bevisligen inte skrivet i sten. Ha det bra och jag fortsätter läsa din blogg för att se var du hamnar! Kram!

2012-09-21 @ 22:54:12
URL: http://fridaslondon.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback