Med båda fötterna på svensk jord


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad tråkigt att det inte blev som du tänkt dig, jag såg fram emot att träffa dig. Men självklart gör du rätt i att söka lyckan på annat håll än att hålla fast vid en bild av hur au pair-livet skulle bli. Hoppas du har det bra och att du hittar något annat som passar dig bättre! Kram!

Svar: Ja man blir ju helt klart besviken när man sett fram emot något så länge-och så blir det bara pannkaka av det! Men att leva olycklig vägrar jag,livet är så full av måsten ändå,och kan jag eliminera ett sådant moment så gör jag gärna det.Jag såg också fram emot att träffa dig och hitta på en massa skoj,men livet blir inte alltid som man tänkt sig - det har jag insett nu :)
Jag önskar dig all lycka till,och jag kommer att fortsätta följa dig blogg med spänning! Stor kram till Dig
Beatrice

2012-09-14 @ 14:41:50
URL: http://fridaslondon.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback