Min andra dag här


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Wow vad fint Du har fått!!! Det här blir nog kanon det!!!
Och ang. hemlängtan så säger jag som jag sa till en annan dam som Du känner väl och inte bor så värst långt från Dig... ;) Ta fram ett ljus och både gråt och längta så mycket Du kan. EN STUND!!! Sedan sätter Du lurar i öronen med Din favvomusik och tar en rask promenad... Efter det så hoppas jag att det känns åtminstone LITE bättre! Lycka till Vännen! Tiden går så fort, så passa på att njuta!!! Här hemma är allt sig likt ändå!
Må bäst, jag ska hålla koll på Dig! ;)
God Bless!
Thomas, Pia och Karolin T (hon är här just nu och hälsar på Pia...) hälsar så gott!
Massor av kramar Kerstin

2012-09-05 @ 19:40:32




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback