3 & 29


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad jag blir inspirerad!!! 👍
Jag har också alltid skrivit "att göra listor" eller mål och delmålslistor.... Tycker det är jättebra!
Men en livslista, som jag både kan fylla på och stryka när det är gjort, det har jag inte gjort... Men ska sätta igång med det nu!!!
På en gång! Vet ju att faktiskt hjärnan arbetar mot det som jag vill och önskar nå, alldeles på egen hand... ( ... Känns dom att vi pratat om det här på Polly, eller??? 😜 Härligt att få drömmarna på pränt!
Ja, som Du vet så finns Du i våra tankar och böner inför veckan och året som kommer! Lycka till om vi inte ses innan Du åker!!! Eller syns vi på söndag förmiddag i Vinnersjö???
Må BÄST VÄNNEN! Och Guds goa härliga välsignelse önskar vi Dig! ❤❤❤
Och som en känd slogan lyder: JUST GO FOR IT!!! 😘
KRAM Kerstin Thomas hälsar!

2013-01-10 @ 23:01:17




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback