Dagarna


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad härligt det låter, är då glad för din skull!! :D Här hemma rullar dagarna oxå på i samma takt. Superkul att du fortsätter att skriva på bloggen, går in och kolla med jämna mellanrum hur du har det :) ta hand om dig! Kramar <3

2013-01-23 @ 11:46:26
Postat av: Louise

Bea!!! Jag blir så glad i hjärtat att höra att du har det bra:) då mår jag också bra! Ta hand om dig "ses" vi någon dag på skype. Många kramar min fina vän!

2013-01-24 @ 22:43:39
Postat av: Kerstin

Blir alldedeles lycklig över att höra att allt är bra!!! Och faktiskt också lite "avundsfrisk"... 😜Jag vill också!!!
Kram på Dig och fortsätt njut!
Din vän och syster på Lurberget 😘

2013-01-25 @ 01:00:36
Postat av: Lina

Jag håller med föregående. Det är så roligt att hör att du har det bra. Det förtjänar du verkligen! Hoppas vi hörs någon dag framöver :) Vill höra mer! Ta hand om dig! <3

2013-01-25 @ 10:57:13




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback